Saturday, June 23, 2007

Pearl in the sheet.

Ό,τι αγαπώ, το μαθαίνω ή το ανακαλύπτω.

6 comments:

kat. said...

....και όταν τελικά το μάθω αντιλαμβάνομαι οτι το έχω χάσει...

μπα...δεν μου βγαίνει τον τελευταίο καιρό το αισιόδοξο συναίσθημα! με τίποτα όμως!

Antoin... said...

Δεν το χάνεις Κατερινάκι.
Το βαριέσαι και το πετάς στα σκουπίδια ή κάνεις το βαρύ πεπόνι κι εκείνο το καημένο ζει στην ανασφάλεια.
Έτσι έχουμε μάθει να λειτουργούμε,
της αφεντιάς μου συμπεριλαμβανομένης.
Άπιστοι ακόμη και στον εαυτό μας.
Άλλη φάτσα δείχνουμε έξω απ' τους τοίχους του δωματίου μας και διαφορετική καλλιεργούμε μέσα μας.

Αυτό όμως δεν το λέω με αισιόδοξο ή απαισιόδοξο πρόσημο.
Το αναφέρω απλά.

Καλό weekend κορίτσι..!

kat. said...

Το χάνω...πίστεψε με! Το έχω χάσει ουκ ολίγες φορές! Ποτέ δεν το βαρέθηκα, δεν το πέταξα στα σκουπίδια..ίσα - ίσα!

άστο....μεγάλη κουβέντα
φιλιά...

Antoin... said...

Εντάξει..!

Marilou said...

θέλω και εγώ..
in the sheet?!
Θα πας αύριο στο Μ.Π για τη παρουσίαση? Αν είναι να'ρθω επιτέλους!!!!
ε?!

Agent of Chaos said...

Μηδενιστικό
Ό,τι αγαπώ το καταστρέφω


Χα, χα φιλιά πολλά
λυπάμαι που δεν ήρθα αλλά αρχίζω να θυμίζω την ταινία
ποτέ την Κυριακή

έχω ανάγκη από ξεκούραση και τελικά αυτή είναι πάντα η επιλογή μου και η προτεραιότητά μου για την τελευταία μέρα της εβδομάδας