Monday, June 11, 2007

Κάτι τρέχει στα γύφτικα

Μεσ’ από τη ντρύπα μου σου γράφω το τραγούδι
όχι την από πίσω μου αλλ’ αυτή με το φεγγίτη
που το μικρό δωμάτιο μετάτρεψα σε σπίτι
κι οι ξένοι όλοι πέρδονται πίσω απ’ το πατζούρι

σεμνότυφη κι αμέριμνη μεστή περικοκλάδα
που βγάζεις τα μπαλκόνια σου βόλτα με το καρότσι
έλα να τα κάνουμε τάτσι μίτσι κότσι
και κόβω εγώ για χάρη σου σκόρδο και φασολάδα

με όλη τη μασέλα μου σε φίλησα κοκόνα
που έπεσε στον κόλπο σου και έμεινα φαφούτης
βλαστήμησα την τύχη μου που μ’ έχει του χεριού της
το χέρι μέσα έχωσα βαθιά ως τον αγκώνα

για χάρη σου τη ζήση μου την έκανα μαντάρα
και αι ντομάται έμειναν απούλητες στο Datsun
τα χόρτα μου μαράθηκαν τ’ αγγούρια θα χαλάσουν
κι αντί με τ’ αυτεκίνητο θα τριγυρνώ με κάρα.

17 comments:

Manya Maratou said...

love is in the air....na na na naaa na
χαχαχαχαχαχα
για να μην σχολιάσω για τον τρόμο του κενού, χόρορ βάκουι
αχ αχ κι αν πέσω μέσα στη σπηλια και χαθώ για πάντα; και με φάει το τέρας;;(λέει το μικρό αγοράκι)

η συγγραφέας αυτού του σχολίου δίνει το δικαίωμα στον κάθε αναγνώστη να σκεφτεί ό, τι θέλει, να νιώσει όποιο συναίσθημα τούρθει, ακόμη κι αν φάει τις παντόφλες του.΄

Antoin... said...

To πολύ το κυρ-ελέησον το βαριέται κι ο παπάς. Κι ο Πάπας. Κι ο Esso Papas. Kι ο παπάρας.
Είδα ένα λυπημένο γυφτομανάβη κάποτε.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Passionaria said...

θα μπορούσε να λέγεται και
"το ξεκάρφωμα"
πάντως γέλασα...
δεν ξέρω αν ήταν αυτός ο σκοπός σου. αν όχι μάλλον είμαι αναίσθητη :)

ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!

Antoin... said...

Μαράκι μου, ένα διάλειμμα χρειάζεται πάντοτε.
Έχω στουμπώσει στη σοβαρότητα.
Το γέλιο μου εγώ πάντως το έριξα γράφοντάς το.
Ανταποδίδω..!

kat. said...

μπορώ να μην σχολιάσω αυτό που έγραψες;

αχ....καλέ μου antoin!!!!! αυτή η φαντασία...όχι μόνο οργιάζει!!!
sex κάνει!!!!!

Antoin... said...

Κατερινάκι μου γλυκό, νερατζάκι του κουταλιού,
αρχίζω τελικά να πιστεύω, πως από φαντασία δεν πάσχω.

Ευχαριστώ για τα θαυμαστικά καλή μου..!
Καλό βράδυ..!

Antoin... said...

@passionaria:
Γιατί τάπιασες τα λεφτουδάκια σου Μαράκι μου?
Αν είσαι παρθένος σε παντρεύομαι πάραυτα.

Manya Maratou said...

paparam papararam...
gyftopoula sto hamam
istoria mou, amartia mou
απαντώ αδοντας
κάθε φράση και τραγούδι. είχα μια γνωστή κάποτε που το έκανε αυτό κι είχε πολύ πλάκα, κάθε λέξη σε μια κουβέντα έλεγε κι ένα τραγούδι.κόλλησα τον ιό μάλλον. και το κέφι, μεταδοτικό είναι, εκτός κι αν είσαι τύπος που σιχτιρίζει ολημερίς.
διακρίνω κέφι. ωραία, ας το μεταδόσουμε λίγο. παραπαπαρα σοβαρέψαμε.
τρεις λαλούν και δυο χορεύουν δηλαδή
ολε.

Passionaria said...

Tη γλύτωσα τελευταία στιγμή Antoin! Για παρθένος πήγαινα, αλλά βιάστηκα να βγω από την κοιλιά της μαμάς κι έτσι έγινα λιοντάρι!!!
Eυτυχώς δηλαδή γιατί αν ήμουν παρθένος δεν ξέρω αν θα με άντεχα ακόμα κι εγώ!
Ενώ τώρα, είμαι η βασίλισσα της ζούγκλας και όλων των ζώων!
ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ!

Antoin... said...

Ο σοβαρότερος λόγος Μάνια μου, που μ' αρέσουν τα σχόλιά σου, είναι επειδή αδυνατώ να τα χειριστώ.
Καλό αυτό, ναι?

Ντόιιινγκ..!

Antoin... said...

Χωρίς βαρύγδουπες δηλώσεις και λεονταρισμούς Μαράκι, για μένα παραμένεις Παρθένος.
Καλή κι η Λέαινα δε λέω...
Σαν Jane όμως, να ταξιδεύεις με την κληματσίδα, overseeing τα πάντα, μου κάθεται καλύτερα.

Passionaria said...

Jane who?

Antoin... said...

Tarzan's Jane

Passionaria said...

και τι ειναι η Jane Παρθένος?

Antoin... said...

Τα ζώδια είναι άσχετα.
Οι ιδιότητες είναι που μετράνε.
Ο τρόπος που απλώνει το βλέμμα, ο δρόμος που ακολουθεί το κορμί να κάνει την μικρομετρική κίνηση, τα μονοπάτια του μυαλού πριν απαντήσει με λέξεις.
Wake up Thanasis, wake up..!

Passionaria said...

Aaaa...

Antoin... said...

Ναίιιι..!