Tuesday, March 13, 2007

Τώρα που είμαι μόνος που έχω τις κακές μου
που δεν είναι μόνο μια μέρα αλλά κορδόνι από δαύτες
που μισώ τον κόσμο και θέλω να του βάλω φωτιά
να ποτίσω το λουλούδι της στάχτης με δικό μου νερό
πέτρα στον ώμο άβολη στ' αυτί μου ψιθυρίζει.

΅Είσαι μικρός είσαι στενός στο άπειρο κουκίδα
του θεμιτού τ' αντίσκηνο το πήρε ο αέρας
ο πόνος μόνος άρχοντας τους δρόμους σχεδιάζει
στη θάλασσα πνιγήκανε ελπίδες και φεγγάρια
σε χώμα άγονο σκληρό το μέλλον ρίχνει σπόρο
η θύμηση του πρότερου αμυγδαλιά καμένη
ήλιος τραχύς τα βέλη του δουλεύει με μανία
νερό γλυφό και βρώμικο καίει της ψυχής το σπίτι
ξινή βροχή ξεθώριασε τους Πόντους των ματιών σου
το απλωμένο χέρι της γέφυρα σακατεμένη
και η καρδιά σου όμηρος γι' ανταλλαγή αιχμαλώτων.΅

Την ακούω την πέτρα καθώς περπατάω λυγισμένος
καθώς η επαφή της με πληγιάζει
καθώς η σκόνη της μπερδεύεται με τον ιδρώτα
και την πιστεύω.
Βγάζω απ' την τσέπη τα σπίρτα
μα με το ένα χέρι δε μπορώ ν' ανάψω.
Αυτή που διάβασε τη σκέψη μου
που φοβήθηκε μη την ξεφορτωθώ για να κάνω τη δουλειά
μη μείνει μόνη χωρίς να με διαφεντεύει
μη μου μοιάσει
φρόντισε ν' αλλάξει τροπάρι.

΅Πούπουλο το βήμα σου σε κάμπο μυρωδάτο
κληματαριά ανθοσκέπαστη σα θες να ξαποστάσεις
νάμα πηγής, ζεστό ψωμί προσμένουν στο τραπέζι
ουρί, σειρήνες εύμορφες τις νότες ζωντανεύουν
καράβι καλοτάξιδο στον κόσμο σε γυρίζει
πριγκιπικές οι φορεσιές στο ερμάρι κρεμασμένες
λαός απλός και προεστοί σου κάμουν τεμενάδες
με σεβασμό προσφέρουνε ετήσια Δεκάτη
την κόρη την πεντάμορφη σου τάζουνε για νύφη
τη ρότα σου χαράζουνε σε μάρμαρο της Πάρου
και άγαλμα σου στήνουνε στο λόφο των ηρώων.΅

6 comments:

ψευδο-Lena said...

καλημέρα!
να σε ρωτήσω κάτι; αυτά ...τα λόγια... στα εισαγωγικά δικά σου είναι;
πολύ ωραία... μου θυμίζουν τραγούδι που δεν το ξέρω

Antoin... said...

@lena: Άστα να πάνε Λενάκι... Από τότε που έμπλεξα με τους ποιητές προσπαθώ να βρω την πόρτα για να μπω. Ξέχασα τα πεζά και τα πάντα. Καλό το διάλειμμα δε λέω... Μόνο που τώρα με αναγκάζουν να γράφω λίγα.

Manya Maratou said...

κάθε πόρτα έχει δύο μεριές είσαι σίγουρος ότι ξέρεις σε ποια μερια είσαι;
πάντως κάτι γίνεται εκεί στους ποιητές, συμφωνείς;
μου αρέσει που πηγαίνω, μου αρέσει που βρισκόμαστε
μου αρέσει να διαβάζω ξανά και ξανά τα ποιήματα
και να μιλάμε, έστω γραπτώς, έστω δημοσίως
έστω και χωρίς ομελέτα
χα
ωραία είναι.
ρε συ αν ήταν και μεγάλα τα κείμενα, δεν θα μπορούσαμε να τα διαβάζουμε ξαναξαναξαναξανα
καλές μέρες,καλέςνύχτες,καλά γραψίματα

ψευδο-Lena said...

μμμ, μάλλον κάτι καλό γίνεται εκεί στους ποιητές...
σου πάει όμως και το λίγο και περιεκτικό, έχει κι αυτό τη σφραγίδα σου (κι επειδή ήταν πολύ καλό μπερδεύτηκα... λες να είναι αλλουνού, είπα για μια στιγμή) Γράφε εσύ, και μπροστά σου θα τα βρεις -άσχετο
μπάι!

Antoin... said...

@savra & @lena. Όντως περνάμε καλά στην ποίηση και η ευθύνη δική μας. Μετά από 4 συναντήσεις αρχίζει να μου μυρίζει άμιλλα εκεί μέσα.

F said...

Σε αναγκάζουν να γράφεις λίγα;;;;;
Ή δεν εννόησα καλώς;;;

Θα αναδημοσιευθείτε άνευ αδείας αγαπητέ και άντε μετά να τρέχεις για δικηγόρους...

Να γράφεις πολύ (όχι πολλά).