Saturday, April 21, 2007

Το τιμόνι

Πώς να βάλω στη σειρά τις λέξεις
με γράμματα να σε ζωγραφίσω
να συμμαζέψω το χάος σε απτή μορφή

δεν ξέρω καν που είμαι
αν χάνομαι ή ζω

εγώ που δεν πιστεύω
σ’ έκανα Θεό
εγώ που δεν λατρεύω
σου υποκλίνομαι

σου φέρνω ανεμώνες
σου φτιάχνω αμυγδαλωτά
κι όταν βρίσκομαι δίπλα σου
τ’ ανθόνερο ζηλεύει το άρωμά σου

μείνε..!
μείν’ εκεί που είσαι
η επαφή σου με καίει
με σημαδεύει το φιλί

η αγάπη μου ασήκωτη
αέρας το κορμί

κούρσεψες την καρδιά μου
μπήκες στα όνειρά μου
κι είμαι έτοιμος
την ψυχή μου να σου δώσω

και το τιμόνι…
να με κυβερνάς..!

6 comments:

Βασιλεία Βαξεβάνη said...

"Είν' η καρδιά μου γλάστρα ποτισμένη πίκρα/ υπάρχουν γέρικα πουλιά που τρέφονται εκεί μέσα/ Μελαγχολία, μη μου στεγνώνεις άλλο πια τη ζήση,/ και γύμνωσε το γυναικείο σου χείλι".
Cesar Vallejo.

Passionaria said...

Antoin...
είσαι ερωτευμένος!
BRAVO!
Η καλύτερη έμπνευση...

Antoin... said...

@vasilia
αν μπορούσα να σκεφτώ κι εγώ τα γέρικα πουλιά θα έβαζα υποψηφιότητα
για ποιητής.
Που όμως...
Ευτυχώς που υπάρχουν ορισμένοι
που μας δείχνουν το ύψος της ποίησης Βασιλία μου.

Antoin... said...

@passionaria
Καλώς το Μαράκι.
Ακόμα βρε Μαράκι να καταλάβεις πως
δεν είμαι τίποτα άλλο
but τεχνοκράτης?
Κομμάτι ευαίσθητος ίσως,
αλλά τεχνοκράτης του κερατά.
Ώρες-ώρες με τρομάζει ο ίδιος μου
ο εαυτός.
Προχτές πήγα στη θάλασσα
κι ερωτεύτηκα ένα ριγωτό βότσαλο.

Passionaria said...

αχ antoin μου... τους τεχνοκράτες να φοβάσαι... αυτοί είναι πρόβατα για σφαγή... οι "άλλοι" είναι μθημένοι ;)

Marilou said...

koyrsepses ti kardia moy!!
ax
x