Thursday, April 19, 2007

Άφησα τα θέλω μου
και πήγα στα μπορώ μου

4 comments:

Βασιλεία Βαξεβάνη said...

Έλα τώρα! Δε μπορεί. Στο σχολείο κάποιος καραφλός με μια κιμωλία στο χέρι θα σου είπε το αμίμητο "Δεν υπάρχει δε μπορώ. Υπάρχει δε θέλω. Πότε και πού έγινε η Γ' Εθνοσυνέλευση;". Φυσικά αν δεν έχεις διαβάσει ούτε θέλεις ούτε μπορείς να απαντήσεις. (Α! Στην Τροιζήνα το 1827)

ψευδο-Lena said...

καλημέρα antoin

καλά τα λες, αλλά ισχύει, από ο,τι λένε, πως όταν θέλω κάτι τότε μπορώ κιόλας. Το θέμα είναι να ξεδιαλύνουμε τι θέλουμε πραγματικά, τα δικά μας θέλω απο τα πλαστά, τα κοινωνικά ας πούμε. Κι αυτό προϋποθέτει μια καλή γνωριμία με τον εαυτό μας... λέω εγώ τώρα

υγ. είμαι πίσω στη βάση μου, αλλά με δανεικό ίντερνετ για λίγο καιρό...που σημαίνει ό,τι δεν σας παρακολουθώ καθημερινά.
φιλιά

Antoin... said...

@vasilia:
Από την άποψη της μαλλοκουλτούρας,
εσείς τα κορίτσια δεν τραβάτε ζόρι.
Ευτυχώς που όλοι οι καραφλοί
δεν είμαστε διδάσκαλοι.
Θα καρφωνόμασταν...

Antoin... said...

@ψευδο-lena:
Καλώς το κορίτσι..!

Εγώ πάντως στις συμπαντικές συνωμοσίες δεν πιστεύω.
Πίστεψέ με Λενάκι, για μένα,
δεν θέλω να μάθω το παραμικρό επιπλέον.
Μόνο εξωτερικοί παράγοντες θα με διαμορφώσουν κάπως.
Τέλος με τις συνειδησιακές βουτιές.

Περίμενε e-mail