Monday, July 23, 2007

Mid-west balad

Slowly rolling down the streets

looking for the eyes I’ve missed

is there anyone to show me the way


it’s been a long-long time ago

before the beard in my cheek grow

when I left with an ache in my heart


stood up-right and took my stands

till I ended to the man

who returned to his home-town again


willing dreaming starting fresh

with the girl who gave her best

to the boy I once used to be


wrights and wrongs I’d like to mend

in her embrace and there to spend

until eternity


my deeper hopes will then come true

“yes my baby I love you”

I’ll tell her all the time


dreamer walking down the street

memories play hide and seek

is there anyone to show me the way ?

10 comments:

kat. said...

"yes my baby i love u"..

σαν όνειρο μου φαίνεται..

Antoin... said...

Όχι κι όνειρο Κατερινάκι.
Αν κι εδώ που τα λέμε, τα Ελληνοκόριτσα που κατά καιρούς έμπλεκα, έβγαζαν αύτρες για να το πουν.
Κι εγώ σαν καλό παιδί δεν ήθελα να υποφέρουν.
Συνβαίνει και με τ' αγόρια αυτό?

F said...

γεια σου καλέ μου Antoin. Χαθήκαμε με τα τρεξίματα λίγο, ε;
Μου έλειψες. Να είσαι καλά!

Antoin... said...

Καλησπέρα Γιώργη!
Εγώ τρέχω απ' το γραφείο στο κρεβάτι
ζαλισμένος από κάτι μεταφράσεις που κάνω στα διηγήματά μου.
Τον Απριλο-Μάη που δούλευα στην ταράτσα ήμουν πιο μαύρος.
Παρόλ' αυτά, έχω βρεθεί με δυο ενοίκους του Μ.Π.
Καλά είναι...

kat. said...

εγώ νομίζω οτι είναι μάστιγα που αφορά κυρίως στα αγοράκια..

δεν βαριέσαι..

Antoin... said...

Σε μια ταινία που ο Χάρος, fully accesorised πήγε να τον πάρει, ο Woody Alen του είπε:
"Δε βαριέσαι..."
¨
"Δε βαριέμαι", ήταν η απάντηση του Χάρου.

Αυριο είναι Τρίτη. Ωραία μέρα..!

ellinida said...

Πέρασα ν'αφήσω ένα χαμογελάκι.:)

Antoin... said...

Καλά του έκανες κι ανταποδίδει..!

Καλησπέρες..!

kat. said...

καλά.. θα τα πούμε όταν έρθει το σάββατο! εκεί θα φανούν όλα!!

Antoin... said...

Μας είχαν το ρεύμα κομμένο οι αλμπάνηδες. Όταν ακούς ότι λαμβάνουν όλα τα μέτρα, τρέχα μακριά.

Κοντά είναι το Σάββατο Κατερινάκι.
Να δεις που τη Δευτέρα θα βρίζεις τη Δευτέρα που ξημέρωσε. Κι εγώ θα συνηγορώ...