Tuesday, July 17, 2007

Δεν απαντώ

Για όσο είμαι ακόμη εδώ
να μιλώ με κόσμο
να γεμίζω φυλλάδες
να ξυπνώ κάθε πρωί

έχω μια υποχρέωση

στα τζιτζίκια
που τραγουδούν το καλοκαίρι

στα βότσαλα που λαμπυρίζουν
στο βάθος του αλμυρού νερού

στο ζεστό ψωμί
που μου μερεύει την πείνα

δεν είμαι η μάνα κι ο πατέρας μου
ούτε η αγάπη που με στοίχειωσε

είμαι μια ψυχή αυτόνομη
μια καρδιά με το δικό της κτύπο

κι επειδή δεν είμαι τέλειος
σκουντουφλώ συχνά

κάθε απόφαση καινούριο μονοπάτι

τι θα γινόταν αν…

έχω δικαίωμα στη λύπη
ανάγκη να κλάψω

μα θέλω ή όχι
η νύχτα δεν είναι παντοτινή

φεύγει κι έρχεται το φως.

16 comments:

kat. said...

πολύ καλό! πολύ..

στα τζιτζίκια που τραγουδούν το καλοκαίρι.. (και ο ήχος τους, μας νανουρίζει γλυκά ενώ ταυτόχρονα μας τρυπάει το υποσυνείδητο!)

δεν θέλω καλοκαίρι χωρίς "τζιτζικίσματα", οκ;
οκ..
(άντε το λύσαμε και αυτό!!)

Antoin... said...

Δε μπορούσα να μην απαντήσω...

anthrakoryxos said...

Και η νύχτα δυστυχώς τελειώνει και οι υποχρεώσεις, γεμίζουν αυτό που έχουμε όσο είμαστε εδώ.
Πάντα τέτοιες να ΄ναι οι υποχρεώσεις.

Antoin... said...

Σαν σκαφτιάς που είσαι το ξέρεις το κόλπο.
Για να φτάσεις το χρυσάφι στο βάθος της γαλαρίας, ξεκινάς να σκάβεις από την επιφάνεια.

Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

Antoin... said...

@kat
Το οκ? , οκ... ,το κατάλαβα.Κανείς άλλος δε μπορεί να χρησιμοποιήσει την υπογραφή σου.
Οι πέντε λέξεις όμως πριν, σηκώνουν πάνω από μια ερμηνεία.
Μήπως είμαι χαζό?

kat. said...

δεν είσαι χαζό..
εγώ είμαι.. ή μάλλον το παίζω χαζό για να ακούω ξανά και ξανά τα αυτονόητα!!

Antoin... said...

Γιατί δε μου απάντησες?
Μήπως δε το έλαβες?

Manya Maratou said...

εεεπ!
τζιτζίκια, μονοπάτια..

πως είσαι αντουάν; μούπε λίγα ο τζορτζ γιατί τον ρώτησα, αλλά θάθελα να ακούσω κι από σένα. άμα γουστάρεις καφεδάκι ή μπυρίτσα χτύπα κανένα μήνυμα ή μέηλ ή τηλέφωνο γιατί τα κρυπτογραφικά εδώ έχουν το χάζι τους αλλά δεν κάνουν για επικοινωνία.
ουπς πάλι σεντόνι μήνυμα
με φιλικούς χαιρετισμούς
το σαυρόνι

Βασιλεία Βαξεβάνη said...

Ώπα ώπα το βρήκα το λάθος! Οι λέξεις "υποχρέωση" και "διακοπές" δε πάνε μαζί. Να διορθωθεί πάραυτα.

Antoin... said...

Θα τραβήξω τις κοτσίδες μου Βασιλεία.
Οι "διακοπές" σε ποιο σημείο είναι γραμμένες?
Εκτός αν υπονοούνται.
Σου έρχομαι...

Bon jour mademoisele de Paris!

kat. said...

antoin μου, το έλαβα..
τον χρόνο δεν βρήκα ακόμα για να σου απαντήσω..
θα το κάνω σύντομα..

Antoin... said...

Ok..!

NY ANNA said...

ΣΕ είχα χάσει...
Δεν ξέρω γιατί.
ΣΕ ξαναβρήκα...
Όμορφο.
ΠΟλύ!
Καλησπέρες.

Antoin... said...

Σ' ευχαριστώ κορίτσι..!
Είσαι καλύτερα αυτές τις μέρες?

Marilou said...

:)
Glyko
Drosero
Nostalgika Omorfo
Wraio come back monsier Antoin!
Ola kala???
Kalimeres
Polla filia
x

Antoin... said...

Καλημέρα πρωινό λουλουδάκι..!
Ούτε η Κυριακή γλιτώνει το early rising.
Καλά είμαι Μαριλού μου!
Κι εσύ, ναι?